Three Women from Mariupol
Like her mother and daughter, director Svitlana Lishchynska grew up in Mariupol, a city in eastern Ukraine that has had cultural links with Russia for centuries. Three generations of women are confronted with the upheaval of war in a film about shifting identities in Ukraine.