Queens of Joy
Marlen Scandal, Monroe i Aura to trzy ukraińskie drag queen. Gdy Putin najeżdża ich kraj, decydują się zostać w Ukrainie. Aura wstępuje do armii, a Monroe i Marlen organizują zbiórki i akcje charytatywne. Ich działania mają znaczenie zarówno polityczne, jak i osobiste - wspierania społeczności LGBT+.