A Journey through the Baltic States (1/2)
The Baltic States are blessed with beautiful unspoilt wildernesses that are as rich in flora and fauna as they are in human tradition. In this episode we visit the island of Kihnu and the Alutaguse national park in Estonia, as well as the Pape nature reserve in Latvia.