Viking Myths (3/10)
After years of war between the gods, a truce is sealed through the exchange of hostages. Freyja, the Wanen goddess of love, goes to Asgard; the Wanen demand Hönir and Mimir. But peace is soon overshadowed by dark events: a mysterious master builder offers to repair Odin's protective wall ...