Viking Myths (2/10)
The animated story of the Norse Gods from Odin’s visions to the foretold catastrophic events of Ragnarök. In this episode: Odin, the father of the gods, has learnt that the end of the world is inevitable. The twilight of the gods, “Ragnarök" begins as soon as one of the gods of Asgard dies. Odin is determined to prevent this at all costs.