Viking Myths (5/10)
From the Yggdrasil tree, on which the nine worlds rest, to the terrible fate of Ragnarök, this series journeys into the world of the Norse gods with tales of deep significance and epic power. In this episode: Odin tries to delay the impending doom of Asgard and, with the Valkyries, raises a gruesome army of the dead in Valhalla. Meanwhile, the poet god Kvasir roams the nine worlds to teach his knowledge.