Russia's war profiteers
Following the invasion of Ukraine, the West imposed strict sanctions on Russia, which led to more than a thousand foreign companies leaving the country. Yet Western products continue to circulate in Russia, where the black market is flourishing. Many are getting rich out of this illicit trade in illegal goods.