Uncle Donald is Back
In the studios of Russian television, the American election campaign was watched with particular zeal. Although the pundits didn't really agree on who they should support. Masha Borzunova sheds light on Russian propaganda and reveals why Putin would have liked to see Kamala Harris in the White House.