How the EU is losing billions to fraud
Poland’s government is struggling to explain why EU money from the Covid-19 recovery fund has been used by companies on lavish purchases like saunas and coffee machines. In Greece, politicians have been embarrassed by accusations they’ve pocketed subsidies intended for Greek farmers. So why can’t the EU keep track of its own money – and what will it take to put an end to embezzlement?