USA-Russia A New Cold War?
Has Russia's invasion of Ukraine plunged the world back into the Cold War? And what if Russia's attack on its neighbour was actually aimed at the United States? Jean-Michel Scherbak travels to New York for Tracks East to meet Ukrainian and Russian communities there.