Re: Europe's Beer in Danger
Extreme heat and drought are having a negative impact on hop growing, with yields decreasing. The hop-growing regions of Czechia and southern Germany are particularly hard hit. As global warming drives up the price of the flavour-giving flowers, will beer become a luxury product?