Re: War Crimes
Russia's war of aggression against Ukraine has been raging for a year. Since the massacre at Butcha in spring 2022, it has become increasingly clear that Russia is committing war crimes against the Ukrainian civilian population. In order to document these abuses and find those responsible, investigators are on the ground in Ukraine looking for hard evidence.