Re: Zbrodnie wojenne w Ukrainie
Amerykańska prawniczka Belkis Wille z organizacji Human Rights Watch prowadzi śledztwo na temat zbrodni wojennych w Ukrainie. Towarzyszymy jej podczas zbierania dowodów w Kramatorsku i Mariupolu, jeszcze raz przeżywając tragedie, które miały tam miejsce. Czy praca specjalistów, takich jak Belkis pomoże wyegzekwować sprawiedliwość?