Wild EuropeFrance: The Brenne Nature Park
A region of a thousand ponds in central-western France, the Brenne Regional Natural Park is a biodiverse environment that attracts naturalists and photographers alike. A continental wetland covering 1,800 square kilometres, this "wild Brenne" doesn't quite live up to its nickname...