Wild Europe - Shaped by Man
Mankind has a bad reputation as a destroyer of the natural world. But humans can also help protect the environment and protect biodiversity. In the Scottish Highlands, France, Hungary, and Spain, we see how man has shaped and nurtured unique wildlife habitats.