Wild EuropeThe Puszta Plains of Hungary
The Hortobagy National Park in eastern Hungary is home to Europe's last great steppe. An ambitious restoration programme was launched there thirty years ago, based on the reintroduction of wild species. It aims to improve biodiversity and allow the ecosystem to manage itself, without intervention from humans.