El Salvador: The coolest dictator in the world?25 min
In El Salvador, gangs have terrorised the country for decades. But when Nayib Bukele was elected president in 2019, becoming the youngest head of state in Latin America, he vowed to take back control from the gangs by installing a state of emergency.