Salwador: między Bukelem a gangami25 min
W Salwadorze gangi przestępcze walczą ze sobą od ponad 30 lat. Tamtejsze władze regularnie odnotowują najwyższy wskaźnik morderstw na świecie. W marcu 2022 roku w Salwadorze w ciągu dwóch dni zamordowano 87 osób. MS13 i Barrio18, dwa rywalizujące ze sobą gangi, zapewniły tym samym krajowi dwa najbardziej zabójcze dni w ostatnich dekadach.