Deep Thought
"We are currently learning that we are not the rulers of this universe. We are not the masters of creation. We cannot subjugate the Earth," says Vienna-based philosopher Philipp Blom. And he immediately asks, "Then who are we?" In conversation with Yves Kugelmann, Philipp Blom engages in a deep, thought-provoking exploration.