Streetphilosophy - Become Rich!Deep Thought
Swiss journalist Yves Kugelmann travels with philosopher Lea Ypi to her home country, Albania. She grew up in the coastal city of Durres. In this place laden with memory, they reflect on "freedom" in philosophy, history, and politics.