Russian Soft Power in The CAR25 min
The Wagner group, a secret mercenary far-right Kremlin army, has struck a deal with the regime of Faustin-Archange Touadéra to stabilise the country in exchange for mineral resources. Russia is taking advantage of France's waning influence in this former colony. Our reporters met Central Africans who welcome the mercenary army, while others have fallen victim to their brutal attacks.