Republika Środkowoafrykańska: wpływy Rosji25 min
Tysiące kilometrów od Kijowa, w Bangi - stolicy Republiki Środkowoafrykańskiej, powiewa rosyjska flaga. Wykorzystując utratę wpływów Francji w tej byłej kolonii, Rosja zdobywa tu zwolenników. Nasza ekipa reporterska spotkała się z lokalnymi mieszkańcami i mieszkankami - tymi, którzy wspierają Rosjan, ale także z tymi, którzy stali się ofiarami ich nadużyć.