Drones: New Warfare
Hungarian Prime Minister Orban has been working on his model of "illiberal democracy" since 2010: restrictions on press freedom, restrictions on the independence of the judiciary, homophobia, and xenophobia. But how far will Budapest go? And up to what point does the EU have to step in, and remind the member state of its commitment to European values?