Saudi Arabia: MBS Takes Centre Stage13 min
Led by Crown Prince Mohammed Ben Salmane (MBS), Saudi Arabia is a key player in the Middle East. The kingdom is trying to shed its conservative image and is diversifying its economy. At the heart of this project is the "Saudi Vision 2030" plan, a government plan with enormous projects such as the futuristic city of Neom and the Al-Ula tourist zone.