Gas, Petrol and the War in Ukraine13 min
Since February 2022, the war in Ukraine has led to many European countries wanting to stop importing Russian oil and gas. Mapping the World looks at the complex world of oil and gas exports and how they feed into the energy mix of Europe and the world.