Ropa i gaz: czy surowce rządzą światem?13 min
Agresja Rosji w Ukrainie skłoniła wiele krajów do wyjścia z uzależnienia od rosyjskich węglowodorów, głównie gazu. Skutki embargo już dają o sobie znać, a to dopiero początek. Czy zdołamy nadrobić stracony czas, gdy powinniśmy byli przetransformować nasze systemy energetyczne i przestawić się na źródła odnawialne?