Israel: Jewish Ukrainians Get Star Treatment13 min
Israel set up a legal immigration channel intended to bring thousands of Ukrainian Jews to the country. They are not refugees, they are brand new Israeli citizens entitled to a passport and social housing from the moment they set foot on Israeli soil. The same cannot be said for their non-Jewish countrymen...