Izrael: czerwony dywan dla ukraińskich Żydów13 min
Wiele krajów otworzyło swoje granice dla ukraińskich uchodźców, ale Izrael od początku wojny utorował drogę Żydom z Ukrainy. Agencja Żydowska wysłała swoich ludzi do każdego obozu dla uchodźców w celu zidentyfikowania uchodźców wyznania mojżeszowego i przygotowania ich do podróży do Izraela.