Ukraine: The Church on the Front Line25 min
The Ukrainian Orthodox Church decided three years ago to no longer place itself under the authority of the religious authorities in Moscow. Our reporters accompanied a Ukrainian bishop, who supports his faithful and openly supports the army, on his journey to the frontline in Ukraine.