Ukraina: Kościół na linii frontu25 min
Za wojną na Ukrainie, wywołaną atakiem armii rosyjskiej na rozkaz prezydenta Putina, kryje się inny konflikt, mniej nagłośniony i mniej krwawy: między Rosyjskim a Ukraińskim Kościołem Prawosławnym.