The Old Woman and the Lake
Lyubov, which means love in Russian, is 80 years old and lives alone on the shores of Lake Baikal. She bears witness to this wonder of nature and possesses an unbreakable bond with the world’s deepest lake in Siberia. Her life here is hard, especially in winter, but she would not live anywhere else.