The Paris Conservatory of Dance
Following exceptional students from the Paris Conservatory as they go out into the world and forge careers as young dancers. Pablo is beginning to take on major classical ballet roles. Meanwhile, Roxane and Antonio are rehearsing a choreography by Roland Petit.