The Split (4/6)
The life of Hannah Stern, a divorce solicitor in London, remains turbulent. She is now in a relationship with Christie, but a new case demands her full attention. Episode 4: The Hansen case is getting complicated. Hannah decides to be honest with Nathan, and Nina takes back control of her life.