Loulou (4/10) - The BoatLoulou (3/10)
Getting your child christened seems to be the thing to do; it's just tradition. So Loulou decides to go ahead with the ceremony... until suddenly she gets cold feet. Should she be the one calling the shots when it comes to her child's soul?