The Split (3/6)
The life of Hannah Stern, a divorce solicitor in London, remains turbulent. She is now in a relationship with Christie, but a new case demands her full attention. Episode 3: Hannah is coping with the media attention surrounding the Hansens’ divorce and rejects Christie.