The Split (1/6)
The life of Hannah Stern, a divorce solicitor in London, remains turbulent. She is now in a relationship with Christie, but a new case demands her full attention. Season two premiere: The Defoes are still mourning Oscar’s death when Hannah takes on the defence of a new client. Rose and Nina are faced with an unexpected turn of events.