Total Immersion Special
A total immersion into the world of sound: Sound engineer Nicolas Becker explains his craft featured in films such as Sound of Metal and La Haine. FUJIIIIIIITA, makes his own instruments to let his audience have new sound experiences. With more than 500 films (and 500,000 photographs), Boris Lehman is the first-person filmmaker par excellence.