Was Bruce Lee Actually Good at Fighting?
A 1960s icon and a martial arts legend, Bruce Lee is still beloved as the king of martial arts the world over. But Quentin Tarantino may have committed the small crime of lese-majesty in his latest film. He asks: was Bruce Lee even really that good at fighting?