Tracks - Food PornMohamed Ali: The Legend of a Fighter
Mohamed Ali was aware of the power of image. A genius boxer and king of communication, he surrounded himself with the best photographers of his time and attracted the interest of the press, shaping his own iconography. So how did Muhammad Ali win the fight to control his image?