Lekcja kina od Andrzeja WajdyMohamed Ali: Legenda wojownika
Muhammad Ali zdawał sobie sprawę, jak ważne jest tworzenie swojego wizerunku. Wybitny bokser i ekspert od komunikacji był sfotografowany przez najlepszych fotografów swoich czasów i był w stanie przyciągnąć uwagę prasy. W ten sposób sam przyczynił się znacząco do powstania własnego mitu. Jak Muhammad Ali wygrał walkę o kontrolę nad swoim wizerunkiem?