Streetphilosophy
How does sex, identity and self-expression interlace? We explore this multi-faceted question through the lives of multiple Berliners, starting with four voguing performers who've created a safe space for themselves, and an asexual model who posts sexy pictures online. Next we visit a hypersexual couple and discover puppy play with Marion and Leo.