Russia: Datcha, the Last Refuge12 min
The 75 year anniversary of VE day was supposed to be a major event for Russia, with huge parades and celebrations with Vladimir Putin and other world leaders in attendence. But with coronavirus, that all changed, as half of humanity stayed at home in a bid to stop the spread of the disease.