Rosja: koronawirus na daczy? Nie dla wszystkich.12 min
Eksodus na dacze to w Rosji coroczna tradycja. Pierwsze dni maja to dla wielu sygnał do odjazdu na wieś do letniej rezydencji. W tym roku, z powodu pandemii koronawirusa, wiele osób zabawi tam dłużej. Czy jednak luksus wyjazdu na daczę jest dostępny dla wszystkich Rosjan i Rosjanek?