Pakistan: Karachi's Forgotten 'Mad Women'
Nazish has been stuck inside the same four walls in Karachi for 12 years. She's in Asia's largest asylum, a place not just for mentally ill women, but a dumping ground for Karachi's unwanted, inconvenient women. And their numbers are growing: originally housing just 400 patients, 1700 women are now crammed inside.