Junior Selection
After four days of classes and coaching, it's time for the younger candidates in the 54th Prix de Lausanne to take part in the selection rounds. Who among them will impress the jury?
For the selections, each candidate must present a classical and a contemporary variation to a panel of experts, selected from a list provided by the Prix de Lausanne. It's a chance for them to demonstrate the full extent of their talent and range.