Prix de Lausanne 2026
Po czterech dniach intensywnych zajęć i treningów nadszedł czas, aby najmłodsi zawodnicy Prix de Lausanne stanęli przed jurorami. Kto spośród utalentowanych zawodników w wieku od 15 do 16 lat zrobi największe wrażenie i przejdzie do finału?