Prix de Lausanne 2026
Nadszedł czas selekcji dla 17- i 18-letnich zawodników w 54. edycji Prix de Lausanne. To kulminacja czterech intensywnych dni treningów, a na tych, którzy przejdą dalej, czeka wielki finał.