Photographer, Matthew Christopher loves taking pictures of abandoned spaces - but he doesn't ever trespass. He works with local communities to highlight their forgotten, endangered heritage. These forgotten buildings also represent the forgotten communities that once relied on these buildings to provide them with healthcare, shelter or jobs.