Overcoming Language Barriers
Language is a major obstacle in overcoming cultural barriers in Kosovo. Most Albanians don’t speak Serbian and Serbs don’t speak Albanian. Bojan Stamenkovic speaks both languages fluently and he is breaking down barriers with his language classes.