Defuse Land Mines, Save Lives
The War in Kosovo has left behind around 4,500 landmines and 90,000 explosive remains. Deminers such as 29-year-old Donjeta Krasniqi are working hard to make the land safe, a dangerous job that she finds highly rewarding.